Olet täällä

13.10.20 / 17:30
Pia Hautamäki

Meillä myynnin ja markkinoinnin osaajilla on melkoinen työ pitää yllä positiivista virettä kaupankäynnissä koronapandemian keskellä. Asiakastyön monimutkaisuudella on toki oma osuutensa asiaan, mutta suurin ongelma on, että muun organisaation tuki työllemme usein puuttuu. Olen ollut hämmästynyt ja närkästynytkin siitä, että osaavia myynnin ja markkinoinnin ammattilaisia on lomautettu ja jopa irtisanottu, kun juuri nyt tarvittaisiin asiakasymmärrysosaamista sekä myös markkinointi- ja myyntiosaamista. Onkin siis mahtavaa, että edes Myynnin ja Markkinoinnin Ammattilaiset MMA on pitänyt huolta meistä ja tarpeellisuudestamme! 

1.10.20 / 09:41
Sini Jokiniemi

”Ihminen ostaa ihmiseltä”-toteamus ei tänä päivänä ole enää niin yksiselitteinen. Haastateltujen myynnin tekijöiden mielestä siinä on nimittäin vissi ero, tapahtuvatko ostaminen ja myyminen fyysisesti samassa tilassa vai puhtaasti etäyhteyksien tukemana.